مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-14سياسي

آیت الله علم الهدی: مهارت آموزی منطبق بر نیازسنجی عرصه کار باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید حلقه وصلی میان آموزشگاه های فنی و حرفه ای با حوزه صنعت ایجاد شود.

این خیلی خوب است که مهارت آموزان یک رشته خاص توسط صاحبان صنایع از پیش استخدام شوند اما از اساس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با امیر دایی ‎صراف مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی، مهارت را کلید مفقوده اشتغال‎زایی دانست و اظهار کرد: باید حلقه وصلی میان آموزشگاه های فنی و حرفه ای با حوزه صنعت ایجاد شود.

این خیلی خوب است که مهارت آموزان یک رشته خاص توسط صاحبان صنایع از پیش استخدام شوند اما از اساس، مهارت آموزی هم باید منطبق بر نیازسنجی عرصه کار و صنعت باشد.

وی افزود: به سراغ شهرک های صنعتی، کارخانجات و کارگاه های تولیدی بروید و ظرفیت نیروی انسانی نخبه و بامهارت خود را به صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ارائه دهید.

این طور نباشد که شما بودجه برای ساخت مراکز فنی و حرفه ای هزینه کنید تا آموزشگاه ایجاد شود اما خروجی این عرصه ها به آموزش مهارت آموزانی بینجامد که با وجود کسب مهارت های مؤثر در بازار آزاد رها شوند و حمایتی از آنان صورت نگیرد.

  نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت تمرکززدایی از تراکم امکانات در شهرهای بزرگ خاطرنشان کرد: اگر شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مهارت آموزی منطبق بر نیازسنجی عرصه کار باشد

آیت الله علم الهدی: مهارت آموزی منطبق بر نیازسنجی عرصه کار باشد